środa, 28 grudnia 2011

Cześć dziewczyny :) Jestem w połowie szczęśliwa bo dziś zapukał do mnie dwa razy kurier, z sukienka oraz butami, jednak niestety sukienka okazała się za mała w biuście :(, dlatego ją odesłałam na zwrot, jednak od razu zamówiłam o rozmiar większa, żeby jutro kurier ponownie mnie odwiedził :D Buty natomiast leżą idealnie oraz są strasznie wygodne! :D (zdjęcia wstawie jutro wraz z sukienka, oczywiście nie połączone razem, bo raczej nie wyglądało by to najlepiej ;D A teraz zestawy zimowe stworzone wprost dla mnie : 1.
2.
3.
Chciałam się jeszcze wyżalić na pogode za oknami! Nie lubie takiej pogody, jak jest zima to zamiast deszczu powinien spaść śnieg, a nie deszcz :( Chciałabym ujrzec znowu taką typowo zimową pore, czyli mnóstwo śniegu oraz piękne słoneczko, a odbijące się promienie od śniegu strasznie by nas oślepiały, przez co wyjście na dwór bez okularów przeciwsłonecznych byłoby nie wskazane ;p A Wy co sądzicie o Naszej polskiej Zimie, albo jej braku? ;p Buziaki :) Ja lece się szykować na impreze z Moimi Babeczkami :) (fotorelacja z dzisiaj- już jutro) :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz